کسب درآمد از اینستاگرام از طریق مخاطب هدف
کسب درآمد از اینستاگرام از طریق مخاطب هدف
کسب درآمد از اینستاگرام از طریق مخاطب هدف: اگر یک پیج کاری دارید و می خواهید از اینستاگرام کسب درآمد کنید، حتما اید نکات مهمی را رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. رعایت نکات لازم به شما کمک می کند که بتوانید مخاطب های هدف مرتبط با حوزه کاری خود را بیابید و بتوانید در مسیر رسیدن به اهداف خود با سرعت بیشتری پیش بروید. مخاطب هدف افرادی هستند که پتانسیل استفاده از خدمات و محصولات شما را دارند.
در واقع برای کسب درآمد مطلوب باید بتوانید راه های افزایش مخاطب هدف پیج خود را شناسایی کنید و به آن ها عمل کنید. حالا سوال اینجاست که مخاطبین هدف را از کجا باید پیدا کرد؟!
7 نکته زیر به شما کمک می کند بتوانید مخاطبین هدف خود را پیدا کرده و به درآمد از پیج خود برسید.
1-زدن هشتگ مرتبط با کسب و کار خود
یکی از راه ها یافتن مخاطب هدف استفاده از هشتگ مربوط به حوزه فعالیت شماست. وقتی شما در یک پست هشتگ می گذارید، مخاطبینی که آن هشتگ را جستجو می کنند و از طریق آن به پیج شما وارد می شوند، مخاطبین هدف خواهند بود.
حال اگر محتوای پیج شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد، و نیز برای کاربر و نیازش مفید باشد، باعث جذب کاربر شده و کاربر پیج شما را فالو می کند.
2-تولید محتوای منظم و مرتبط با کسب و کار خود
زمانی که شما به طور منظم و مرتبط با حوزه فعالیت خود، در پیج اینستاگرام پست بگذارید، باعث می شود کاربرانی که از راه هشتگ وارد پیج شما می شوند، با خدمات و محصولات شما آشنا شوند و اگر برایشان مفید باشد، پیج شما را فالو می کنند. بدین ترتیب رفته رقته بر تعداد مخاطبین هدف شما اضافه می شود.
3-تحلیل مخاطبین هدف
بعد از اینکه با پست گذاری منظم توانستید بر تعداد مخاطبین هدف خود اضافه کنید، مثلا تعداد 200 یا 300 کاربر پیج شما را فالو کردند، حالا نوبت به تحلیل مخاطبین می رسد. وارد بخش Insights در پیج اینستاگرام خود شوید. از این بخش می توانید تحلیل کنید که آن چیزی که شما از مخاطب هدف انتظار داشتید، تا چه حد با واقعیت و مخاطب هدفی که به دست آورده اید، یکسان است.
در این بخش رنج سنی و جنسیت و محدوده جغرافیایی از لحاظ شهر را می توانید ببینید. مثلا برای یک خانومی که یک سالن زیبایی در شهر رشت دارد، بیشترین تعداد مخاطبین هدف مرتبط به شهر رشت و جنسیت مونث می باشد.
4-پیدا کردن مشکلات و دغدغه های کاربران هدف
بعد از اینکه کنترل کردید که مخاطبین هدف پیج خود را تا حد رضایت بخشی به دست آوردید، با استفاده از Question در استوری اینستاگرام، راجع به مشکلات و دغدغه های کاربران خود بپرسید. این کار کمک می کند که مشکلات مخاطب هدف خود را شناسایی کرده و در راستای حل آن مشکلات به تولید پست بپردازید.
5-پیدا کردن مخاطب هدف از کامنت پبج های همکار
یکی دیگر از راه های یافتن مخاطب هدف در جهت کسب درآمد از اینستاگرام، مراجعه به کامنت پیج های همکار در جهت کسب و کار شماست. اگر پیج شما هنوز آنقدر قوی نیست که کاربران به سوالات شما در استوری پاسخ دهند یا برای پست های شما کامنت بگذارند، به پیج های همکار رجوع کرده و مشکلات کاربران را از روی کامنت هایی که گذاشته اند، بررسی کنید و در جهت حل آن شروع به پست گذاری کنید.
برای آنکه بتوانید پیج های همکار در حوزه کسب و کار خود را پیدا کنید فقط کافیست از هشتگ مربوط به حوزه کاری خود شروع به جستجو کنید. پست هایی که در تاپ هشتگ نمایش داده می شوند، مربوط به پیج های قوی در حوزه مورد جستجوی شماست.
6-تعامل با پیج های همکار
وقتی شما پیج همکار خود را فالو می کنید، اینستاگرام تعدادی دیگر از پیج ها در آن حوزه را به شما پیشنهاد می دهد. در واقع اساس کار اینستاگرام بر پایه تعامل با یکدیگر است. پس وقتی شما یک پیج را فالو می کنید، در آینده پیج شما هم جز آن دسته از پیج هایی خواهد بود که توسط اینستاگرام به دیگران پیشنهاد می شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.